4-Cum Sa Creezi o Pagina de Google+ Pentru Blog

1 comentarii Comenteaza
Pin It now!

In postarea trecuta v-am aratat cum sa creeati o pagina de facebook pentru blog  ,acum este timpul sa faceti pagina de google+ care este si mai usor de facut!deci asta este pasul 4
Chiar daca nu folositi google+ este bine sa faceti aceasta pagina pentru ca va ajuta sa va faceti blogul mai cunoscut si sunt convinsa ca o sa va placa si google+ pana la urma :)!
Accesati https://plus.google.com/pages/create si alegeti o una din categoriile propuse ,de exemplu eu am ales Marca sau produs la fel ca la pagina de facebook
paginadegoogleplusblog
Click pe imagini ptr a mari

In continuare trebuie sa introduceti numele paginii (al blogului) ,adresa web al blogului si tipul paginii,apasati pe creati pagina si gata!
creati o pagina de google pentru blog
 De acum blogul vostru are si pagina de google+ ,urmati pasii propusi pentru a va adauga fotografie de profil,coperta si ale setari de personalizare.Cu cat completati mai mult profilul cu atat este mai bine!




cum sa creati o pagina de google pentru blog Impartasiti cu prietenii vostri noua pagina a blogului!








creeaza o pagina de googleMai aveti doar un lucru de facut ca sa se posteze automat pe pagina de Google Plus,va duceti la Panoul de control Blogger ,apasati pe Google+ ,apasati pe Pagina care ati creeat-o si bifati casuta cu Trimiteti Automat Postarile                   
Nu uitati daca aveti nevoie de ajutor va astept la comentarii!

Un comentariu:

  1. Problema mea este că în panoul de control Blogger nu îmi apare butonul Google+. :)

    RăspundețiȘtergere