2-Cum Sa-Ti Creezi Feed-ul de Blog Cu FeedBurner

7 comentarii Comenteaza
Pin It now!

Primul pas a fost Cum sa-ti faci un blog gratuit,acesta ar fi pasul 2 :)
FeedBurner este un serviciu gratuit oferit de Google care ne permite un control mai inteligent asupra blogului si le permite cititorilor nostri sa se aboneze prin email si alte multe optiuni.
Atunci cand cititorii se aboneaza la feed-ul blogului nostru ,ei primesc o notificare de cate ori postam pe blog si in felul acesta daca sunt interesati va viziteaza blogul periodic.Un feed ne mai permite si sa ne afisam blogul pe alte bloguri sau situri atunci cand facem schimb de link/blogroll.Sper ca v-ati facut o idee despre ce este feed-ul Feedburner si ati inteles ca aveti nevoie de el :) In acest tutorial o sa va invat pas cu pas cum sa creati si sa setati contul de FeedBurner si mai apoi cum sa redirectionati feedul original al blogului catre noul FeedBurner .Sa incepem :)Initial fiecare blog are un feed generat automat de ex ptr acest blog http://trickstipstutorials.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss dar daca apasati pe el sunteti redirectionat automat catre feedburner http://feeds.feedburner.com/Trickstipstutorials

creeaza feedburner
Click pe imagini ptr a le mari
1.Du-te pe situl FeedBurner si logheaza-te cu contul tau de Google (acelasi nume de utilizator si aceeasi parola )
2.Se deschide panoul de control si trebuie sa introducem adresa blogului sau adresa feedului original care este http://blogultau.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss si apasam pe Next




feedburnerblog
3.In pasul urmator trbuie sa va uitati la ce s-a extras automat adica la Feed Title si la Feed Address ar trebui sa scrie numele blogului vostru le puteti modifica sau le puteti lasa asa dar atentie feed address trebuie sa fie unic pentru ca daca exista deja veti obtine o eroare,daca vi se intampla sa apara eroare dupa ce dati next doar schimbati la feed address
createmyfeedburner4.Daca totul este ok ,dupa ce ati dat Next ar trebui sa primiti mesajul de confirmare ca feedul este acum live si va este afisata adresa de feedburner pe care trebuie sa o salvati ,apasati iar pe Next
feedburnerforblog
 5.Ne apare o fereastra unde trebuie sa bifam doua casute,exact ca in imagine si apasam iar pe next
feedblog
6.Gata feedul feedburner este acum configurat dar o sa ne uitam putin si la cateva setari importante :)






myfeedblog
7.Apasam pe Optimize si pe BrowserFriendly,unde scrie theme schimbam ClearFeed cu limba pe care o folositi pe blogul vostru (Pentru acest blog am ales ClearFeed Romanian) si apasati pe Save







myfeedburner
8.Ramanem tot la Otimize apasam pe SmartFeed si apasam pe Activate






summarryfeed
9.Tot la Optimize apasam pe SummaryBurner si dam activate,acesta setare va permite sa afisati doar o descriere a articolului si va face abonatii sa intre pe blog pentru a citi tot :) 







redirect my feed
10.Ultimul pas este sa redirectionam feedul original al blogului catre noul feedburner,pentru asta trebuie sa intrati in panoul de control blogger si apasati pe setari.Unde scrie Feed de site :Permiteti feedul pentru blog ? trebuie sa fie Complet iar mai jos unde scrie Adresa url pentru redirectionarea feedului de postari apasati pe adaugare si scrieti adresa de FeedBurner pe care ati facut-o mai devreme si apasati pe Salvati setarile

Gata am terminat :) nu a fost asa greu nu? mai sunt si alte setari la feedburner pe care le puteti explora singuri,eu v-am aratat doar ce era important,restul poate sa ramana asa sau mai schimbati cate ceva dupa preferinte :)Inca un sfat ar fi sa va faceti un folder in browserul pe care il folositi ca sa va salvati toate linkurile unde o sa va faceti conturi pentru blog,sau le puteti salva in pc. Nu uitati daca aveti intrebari sau nevoie de ajutor va astept la comentarii....

7 comentarii:

  1. Multumesc pentru toate informatiile expuse! Apreciez munca ta! As mai avea cateva intrebari, daca esti dispusa sa ma ajuti. Multumesc in avans!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atât de încântat, deoarece căsătoria mea ruptă a fost restabilită, iar soțul meu s-a întors după ce ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie. După 8 ani de căsătorie, eu și soțul nostru am fost într-o ceartă sau alta până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California pentru a fi cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu-și vor mai vedea tatăl. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care mă chinuiesc inima, inima mea era plină de dureri și dureri pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și îmi doresc întotdeauna să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să revină la ex. rapid. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o apoi a făcut o (Vrajă de dragoste) pentru mine. 28 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine și de copii, atât de uimitor !! Așa că așa s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor. Apoi, din acea zi, Căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât a fost înainte, totul datorită doctorului Rich. el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea pe internet, încât dr. Vrăjitor, real și puternic, care mă voi ruga mereu să trăiesc mult pentru a-și ajuta copiii în vremea necazurilor, dacă ești aici și ai nevoie de Ex înapoi sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum acest puternic turnător de vrăji. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: Cont: wealthylovespell@gmail.com, vizitați site-ul web http://wealthyspellhome.over-blog.com puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe Whats-app: +2348105150446, MULTUMESC Dr.Wealthy

    RăspundețiȘtergere
  4. Numele meu este Emily, soțul meu și cu mine suntem căsătoriți de aproximativ 8 ani acum. Am fost căsătoriți fericiți cu doi copii, un băiat și o fată. Acum 3 luni, am început să observ un comportament ciudat de la el și câteva săptămâni mai târziu am aflat că soțul meu vede pe cineva. A început să vină acasă târziu de la serviciu, ca înainte, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă de câteva zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără niciun rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor pentru a-l face să revină la normal. În timp ce navigau pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr. Ogala poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat în legătură cu problema mea și el a făcut o vrajă pentru mine. Două zile mai târziu, soțul meu îl va schimba, îmi va spune foarte bine că eu și copiii îi spun că ne iubește atât de mult, încât și-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea locuim din nou fericiți împreună .. Toate mulțumiri dr. Ogala. Dacă aveți nevoie de un aparat care poate arunca o vraja care funcționează cu adevărat, vă sugerez să îl contactați. Nu te va dezamăgi. Acesta este e-mailul său: e-mail: drogalad02@gmail.com și, de asemenea, WhatsApp +2347049668119 ....

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc dr. Ogala pentru vrăjile tale autentice. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a intra în contact cu dr. Ogala, am încercat toate mijloacele posibile pentru a-mi face relațiile să funcționeze pentru ca soția mea să se întoarcă, dar de fapt am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soția mea se dezvoltase multă ură pentru mine .. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fosta mea soție și copii. Dar când am citit recenzii bune despre munca doctorului Ogala, am decis să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile așa cum mi-a garantat în 28 de ore și exact atunci ne-a sunat soția mea .. Suntem mai mulțumiți acum ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. Mulțumesc dr. Dr. Dr. Ogala pentru ajutor. Dacă aveți nevoie de ajutor în căsătoria dvs. de relație ruptă, contactați-l E-mail: drogalad02@gmail.com Sunați / WhatsApp: +2347049668119 contactați-l pe Dr Great chiar acum pentru ajutor urgent

    RăspundețiȘtergere