14-Cum Sa Adaugi Google Analytics la Blogger

6 comentarii Comenteaza
Pin It now!

Asa cum va spuneam la Setarile de baza pentru blogspot ,am revenit cu tutoriale separate pentru Pagina de Eroare 404-setare si redirectionare automata si intre timp am invatat si Cum sa facem un Sitemap cu Google Webmasters ,astazi a venit randul la tutorialul nr 14-Cum Sa Adaugi Google Analytics la Blogger !

Google Analytics este un pas mare pentru blogul vostru,pentru ca aici puteti urmari si imbunatati traficul si calitatea blogului, este cea mai buna monitorizare a blogului! Sa trecem la treaba ca sunt cam multi pasi de facut,dar totul este simplu daca urmariti pas cu pas!
Adauga Google Analytics la Blogger

1.Acceseaza Google Analytics si apasa pe Conectati-va (cu contul tau de google)
Adauga Google Analytics la Blogger2

2.Apasa pe Creati un cont nou ( eu nu sunt la primul cont asa ca poate la voi apare putin diferit)
Adauga Google Analytics la Blogger3

3.Apasa pe Site si introdu un Nume de Cont (numele blogului tau)
Adauga Google Analytics la Blogger4

4.La Crearea Proprietatii introduceti numele blogului,adresa url,alegeti o categorie apropriata blogului vostru si alegeti fusul orar din tara in care va aflati
Adauga Google Analytics la Blogger5

5.Lasati bifate toate casutele si apasati pe Obtineti codul de urmarire
Adauga Google Analytics la Blogger6

6.Alegeti tara in care va aflati si apasati pe accept (termenii si conditiile)
Adauga Google Analytics la Blogger7

7.Se deschide panoul de control Google Analytics pentru contul care l-ati creat si va arata codul de urmarire si scriptul de urmarire pe care trebuie sa le copiem in blogger (se vede sus ca urmarirea nu a fost instalata)
Adauga Google Analytics la Blogger8

8.Deschideti panoul de control Blogger si apasati pe Setari si pe Altele ,unde scrie Id proprietate web in Google Analytics lipiti codul de urmarire pe care l-ati copiat mai devreme ,si Salvati Setarile
Adauga Google Analytics la Blogger9

9.Acum apasati pe Aspect si pe Adaugati un obiect Gadget
Adauga Google Analytics la Blogger10

10.Alegeti HTML/Javascript
Adauga Google Analytics la Blogger11

11.Lipiti scriptul de urmarire din Google Analytics si Salvati
Adauga Google Analytics la Blogger12

12.Dureaza intre 24-48 ore pana cand Google Analytics recunoaste ca ati instalat scriptul asa ca asteptati si verificati atunci,asa trebuie sa se vada dupa ce a fost verificat!
Adauga Google Analytics la Blogger13

13.Intre timp mai facem o setare :) mergem in Google Analytics la Setarile Proprietatii 
Adauga Google Analytics la Blogger14

14.Unde scrie Setari pentru Instrumente google webmasteri apasam pe modificati
15.Se deschide pagina de google webmasteri si alegem blogul din lista (daca nu apare inseamna ca blogul nu e confirmat,verificat,uitati-va la pasul 12-Cum sa faci un sitemap cu google webmasteri)
Adauga Google Analytics la Blogger16

16.Acum apare blogul adaugat si apasati pe Salvati

Cam astea au fost setarile importante pentru Google Analytics,va mai puteti uita pe acolo dar aveti grija ce faceti :) Verificati periodic activitatea blogului in panoul de control Google Analytics si incercati sa va imbunatatiti calitatea blogului,cunoscandu-va cat mai bine blogul,traficul,cititorii,ce e popular
Sper ca v-am fost de ajutor si cu acest tutorial si nu uitati ca va astept la comentarii!

6 comentarii:

  1. Când l-am gasit pe dr. Ogume, care locuie?te în Turcia, am avut nevoie disperata de a-mi readuce fostul iubit. M-a lasat pentru o alta femeie. S-a întâmplat atât de repede ?i nu am avut niciun cuvânt de spus în situa?ie. Doar m-a aruncat dupa 3 ani fara nicio explica?ie. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul sau ?i mi-a spus ce trebuie sa fac înainte sa ma ajute ?i am facut ceea ce mi-a spus, dupa ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vraja de dragoste care sa ne ajute sa ne întoarcem împreuna. La scurt timp dupa ce ?i-a facut vraja, prietenul meu a început sa-mi trimita mesaje din nou ?i m-a sim?it oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus ca eu sunt cea mai importanta persoana din via?a lui ?i ?tie asta acum. Ne-am mutat împreuna ?i el a fost mai deschis pentru mine decât înainte ?i a început sa petreaca mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios ?i mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com sau WhatsApp +447459511615 îl pute?i contacta pentru oricare dintre urmatoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atât de încântat, deoarece căsătoria mea ruptă a fost restabilită, iar soțul meu s-a întors după ce ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie. După 8 ani de căsătorie, eu și soțul nostru am fost într-o ceartă sau alta până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California pentru a fi cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu-și vor mai vedea tatăl. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care mă chinuiesc inima, inima mea era plină de dureri și dureri pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și îmi doresc întotdeauna să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să revină la ex. rapid. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o apoi a făcut o (Vrajă de dragoste) pentru mine. 28 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine și de copii, atât de uimitor !! Așa că așa s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor. Apoi, din acea zi, Căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât a fost înainte, totul datorită doctorului Rich. el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea pe internet, încât dr. Vrăjitor, real și puternic, care mă voi ruga mereu să trăiesc mult pentru a-și ajuta copiii în vremea necazurilor, dacă ești aici și ai nevoie de Ex înapoi sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum acest puternic turnător de vrăji. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: Cont: wealthylovespell@gmail.com, vizitați site-ul web http://wealthyspellhome.over-blog.com puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe Whats-app: +2348105150446, MULTUMESC Dr.Wealthy

    RăspundețiȘtergere
  4. Numele meu este Emily, soțul meu și cu mine suntem căsătoriți de aproximativ 8 ani acum. Am fost căsătoriți fericiți cu doi copii, un băiat și o fată. Acum 3 luni, am început să observ un comportament ciudat de la el și câteva săptămâni mai târziu am aflat că soțul meu vede pe cineva. A început să vină acasă târziu de la serviciu, ca înainte, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă de câteva zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără niciun rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor pentru a-l face să revină la normal. În timp ce navigau pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr. Ogala poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat în legătură cu problema mea și el a făcut o vrajă pentru mine. Două zile mai târziu, soțul meu îl va schimba, îmi va spune foarte bine că eu și copiii îi spun că ne iubește atât de mult, încât și-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea locuim din nou fericiți împreună .. Toate mulțumiri dr. Ogala. Dacă aveți nevoie de un aparat care poate arunca o vraja care funcționează cu adevărat, vă sugerez să îl contactați. Nu te va dezamăgi. Acesta este e-mailul său: e-mail: drogalad02@gmail.com și, de asemenea, WhatsApp +2347049668119 ....

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt atât de recunoscător Dr. Dawn acuna, că a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus înapoi pe fostul meu iubit în 48 de ore, totul datorită ei, dacă aveți vreo situație de genul.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală. Si altii,
    Contactați-o, este persoana potrivită pentru a rezolva această problemă.
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere