12-Cum Sa Adaugi Un Sitemap Blogger

7 comentarii Comenteaza
Pin It now!

Pentru ca blogul tau sa aiba succes trebuie sa il faci cunoscut si sa generezi un trafic organic decent pentru el.
Termenul "trafic organic" inseamna toate persoanele care ajung pe blogul vostru prin intermediul motoarelor de cautare ,precum Google.Si pentru ca Google este mare,ne pune la dispozitie Google Webmaster Tools (Instrumente pentru webmasteri) ,aici ne putem inscrie blogul si putem adauga un sitemap pentru blog,ca acesta sa fie indexat si sa apara in marele motor de cautare Google!
Daca sunteti un blogger incepator aveti grija pe la ce umblati in instrumente pentru webmasteri,mai bine va documentati inainte sa umblati la alte setari! Eu astazi o sa va arat ce este esential si important de facut pentru indexarea blogului vostru:
google webmaster tools
1.Accesati Google Webmaster Tools si apasati pe Conectati-va (cu contul vostru de Google)
adauga blogul la google

2.Daca blogul vostru nu apare deja acolo apasati pe Adaugati Un Site
adresa blogului de adaugat
3.Introduceti adresa url a blogului vostru si apasati pe Continuati
sitemap pentru blogger
4.Va apare mesajul de confirmare ca situl a fost adaugat, se deschide Tabloul de Bord pentru Site si apasati unde scrie Sitemap
trimiteti un sitemap

5.Apasati pe Adaugati/Testati un Sitemap si in caseta care apare langa adresa url a blogului,copiati si lipiti codul de mai jos , si apasati pe Trimiteti Sitemap
atom.xml?redirect=false&start-index=1&max-results=500
sitemap trimis
6.Felicitari ,sitemapul a fost trimis si in scurt timp (cam 24h) blogul vostru va fi indexat de google!
Cateva explicatii pentru codul de mai sus:
index=1 (inseamna ca indexarea incepe de la prima postare)
max-results=500 (inseamna maximul postarilor care vor fi indexate)
Daca aveti mai mult de 500 de postari ,sau cand o sa aveti :) trebuie sa mai adaugati un sitemap si modificati codul asa :la index= scrieti 501 si indexarea va incepe de la postarea nr 500 ,la max-results ramane tot 500 pentru ca asta e limita,deca depasiti si 1000 de postari procedati la fel si adaugati pentru fiecare 500 de postari cate un Sitemap
atom.xml?redirect=false&start-index=501&max-results=500
Accesati periodic Google Webmaster Tools ca sa verificati indexarea si sa descoperiti traficul si alte lucruri interesante despre blogul vostru!
Cam asta a fost de facut,sper ca v-am fost de ajutor si cu acest tutorial si nu uitati daca aveti intrebari sau nevoie de ajutor suplimentar va astept la comentarii!

7 comentarii:

  1. Multumesc frumos. Mi-ai fost de mare ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am gasit pe dr. Ogume, care locuie?te în Turcia, am avut nevoie disperata de a-mi readuce fostul iubit. M-a lasat pentru o alta femeie. S-a întâmplat atât de repede ?i nu am avut niciun cuvânt de spus în situa?ie. Doar m-a aruncat dupa 3 ani fara nicio explica?ie. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul sau ?i mi-a spus ce trebuie sa fac înainte sa ma ajute ?i am facut ceea ce mi-a spus, dupa ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vraja de dragoste care sa ne ajute sa ne întoarcem împreuna. La scurt timp dupa ce ?i-a facut vraja, prietenul meu a început sa-mi trimita mesaje din nou ?i m-a sim?it oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus ca eu sunt cea mai importanta persoana din via?a lui ?i ?tie asta acum. Ne-am mutat împreuna ?i el a fost mai deschis pentru mine decât înainte ?i a început sa petreaca mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios ?i mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com sau WhatsApp +447459511615 îl pute?i contacta pentru oricare dintre urmatoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele meu este Emily, soțul meu și cu mine suntem căsătoriți de aproximativ 8 ani acum. Am fost căsătoriți fericiți cu doi copii, un băiat și o fată. Acum 3 luni, am început să observ un comportament ciudat de la el și câteva săptămâni mai târziu am aflat că soțul meu vede pe cineva. A început să vină acasă târziu de la serviciu, ca înainte, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă de câteva zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără niciun rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor pentru a-l face să revină la normal. În timp ce navigau pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr. Ogala poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat în legătură cu problema mea și el a făcut o vrajă pentru mine. Două zile mai târziu, soțul meu îl va schimba, îmi va spune foarte bine că eu și copiii îi spun că ne iubește atât de mult, încât și-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea locuim din nou fericiți împreună .. Toate mulțumiri dr. Ogala. Dacă aveți nevoie de un aparat care poate arunca o vraja care funcționează cu adevărat, vă sugerez să îl contactați. Nu te va dezamăgi. Acesta este e-mailul său: e-mail: drogalad02@gmail.com și, de asemenea, WhatsApp +2347049668119 ....

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc dr. Ogala pentru vrăjile tale autentice. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a intra în contact cu dr. Ogala, am încercat toate mijloacele posibile pentru a-mi face relațiile să funcționeze pentru ca soția mea să se întoarcă, dar de fapt am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soția mea se dezvoltase multă ură pentru mine .. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fosta mea soție și copii. Dar când am citit recenzii bune despre munca doctorului Ogala, am decis să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile așa cum mi-a garantat în 28 de ore și exact atunci ne-a sunat soția mea .. Suntem mai mulțumiți acum ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. Mulțumesc dr. Dr. Dr. Ogala pentru ajutor. Dacă aveți nevoie de ajutor în căsătoria dvs. de relație ruptă, contactați-l E-mail: drogalad02@gmail.com Sunați / WhatsApp: +2347049668119 contactați-l pe Dr Great chiar acum pentru ajutor urgent

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua tuturor, așteptați divorțul și doriți să vă stabiliți în afara instanței sau doriți ca soțul dvs. să se întoarcă acasă. Vrajile doctorului Egwali sunt cu adevărat reale și demne de încredere în ele, el este impresionant și fără stres, nu a crezut niciodată în astfel de lucruri până nu mi-a fost atât de dor de el încât mi s-a schimbat percepția, soțul meu a venit acasă după divorțul cu Anul, acum trăim perfect împreună, pentru că o familie ne-a mărit viața financiară. Amândoi am fost promovați în diferite locuri de muncă. acum multă pace în casa noastră. Sunt foarte recunoscător dr. Egwali a ajutat cu adevărat la intervenția ta, am crezut că s-a terminat, dar ai făcut-o când toată speranța a dispărut. Dacă sunteți acolo și aveți nevoie de un medic de încredere în vrăji, nu căutați dr. Egwali că este atât de potrivit pentru tine.
    Iată contactele sale pe WhatsApp +2348122948392
    El. Dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt atât de recunoscător Dr. Dawn acuna, că a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus înapoi pe fostul meu iubit în 48 de ore, totul datorită ei, dacă aveți vreo situație de genul.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală. Si altii,
    Contactați-o, este persoana potrivită pentru a rezolva această problemă.
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  7. MAGIA ALBA ESTE UN SALVATOR AL VIEII SI TE ASIGUR DE ASTA.
    Mă numesc Maria Popescu și sunt aici să mă alătur multor oameni de aici pentru a-i mulțumi MAGIEI ALBE pentru ajutorul și gesturile amabile față de mine. Am avut o experiență îngrozitoare trecând prin dureri de inimă cu soțul meu. M-a părăsit și am fost devastată și nu am găsit niciun ajutor de care aveam nevoie pentru a-l recupera. La un moment dat am fost deprimat până am dat peste pagini în care oamenii au mărturisit despre cum i-a ajutat MAGIA ALBĂ. L-am contactat și nu a ezitat niciodată să mă ajute. Nu numai că mi-am recuperat soțul după 48 de ore, dar dragostea și fericirea mi-au fost restaurate mai bine ca niciodată. MAGIA ALBĂ este o personalitate uimitoare și nu-i pot mulțumi suficient pentru serviciul său altruist față de umanitate. contactați-l acum prin e-mail:
    { findritualforlife@gmail.com }
    Whatsapp: +2349046229159
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere