17-Pagina de Contact Simpla

8 comentarii Comenteaza
Pin It now!

O Pagina de Contact este un "must have" pentru orice blog care se respecta,ea ofera posibilitatea cititorilor si a posibililor parteneri sa va contacteze in privat! Astazi o sa va arat cea mai simpla varianta de facut aceasta Pagina.Urmariti videoclipul pentru mai multe imagini :)

Pagina de Contact Simpla
Primul pas este sa adaugam widgetul standard a formularului de contact pus la dispozitie de blogger. Acest pas este absolut necesar
1.Deschideti Panoul de Control Blogger si apasati pe Aspect
2.Apasati pe Adaugati un Gadget,apoi pe Mai multe gadgeturi si alegeti Formular de Contact Nou!
3.Apasati pe Salvati si puteti sa repozitionati widgetul,tinand apasat pe el si Salvati Aranjarea !
4.Acum apasati pe Sablon si pe Editati HTML
5.Apasati pe Ctrl+F si folositi caseta de cautare pentru a gasi ]]></b:skin>
6.Copiati si lipiti urmatorul cod chiar deasupra la  ]]></b:skin>: si apasati pe Salvati Sablon
 #ContactForm1{
display: none !important;
}
7.Acum apasati pe Pagini ,apoi pe Pagina Noua
8.Scrieti titlul paginii (de ex Contact) ,completati optiunile din dreapta si alegeti "nu permiteti comentariile" si apasati pe terminat
9.Apasati pe HTML ,copiati si lipiti urmatorul cod

<form name='contact-form'>
<p></p>
Name<br />
<input class='contact-form-name' id='ContactForm1_contact-form-name' name='name' size='30' value='' type='text' />
<p></p>
Email
<span style='font-weight: bolder;'>*</span><br />
<input class='contact-form-email' id='ContactForm1_contact-form-email' name='email' size='30' value='' type='text' />
<p></p>
Message<span style='font-weight: bolder;'>*</span><br />
<textarea class='contact-form-email-message' cols='25' id='ContactForm1_contact-form-email-message' name='email-message' rows='5'></textarea>
<p></p>
<input class='contact-form-button contact-form-button-submit' id='ContactForm1_contact-form-submit' value='Send' type='button' />
<p></p>
<div style='text-align: center; max-width: 222px; width: 100%'>
<p class='contact-form-error-message' id='ContactForm1_contact-form-error-message'></p>
<p class='contact-form-success-message' id='ContactForm1_contact-form-success-message'></p>
</div>
</form>

10.Salvati si Publicati pagina
11.Apasati pe Vizualizati ca sa vedeti cum arata pagina si eventual salvati linkul paginii
12.Ca sa va adaugati pagina in sablonul blogului apasati iar pe Aspect,apoi pe Adaugati un Gadget si alegeti Pagini,bifati ce pagini vreti sa se vada si Salvati,acum puteti sa vizualizati noua pagina si puteti sa trimiteti un mesaj de test!Notificarile le veti primi imediat pe adresa voastra de email/gmail cea pe care ati inregistrat-o cand ati facut blogul!

8 comentarii:

  1. Când l-am gasit pe dr. Ogume, care locuie?te în Turcia, am avut nevoie disperata de a-mi readuce fostul iubit. M-a lasat pentru o alta femeie. S-a întâmplat atât de repede ?i nu am avut niciun cuvânt de spus în situa?ie. Doar m-a aruncat dupa 3 ani fara nicio explica?ie. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul sau ?i mi-a spus ce trebuie sa fac înainte sa ma ajute ?i am facut ceea ce mi-a spus, dupa ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vraja de dragoste care sa ne ajute sa ne întoarcem împreuna. La scurt timp dupa ce ?i-a facut vraja, prietenul meu a început sa-mi trimita mesaje din nou ?i m-a sim?it oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus ca eu sunt cea mai importanta persoana din via?a lui ?i ?tie asta acum. Ne-am mutat împreuna ?i el a fost mai deschis pentru mine decât înainte ?i a început sa petreaca mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios ?i mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com sau WhatsApp +447459511615 îl pute?i contacta pentru oricare dintre urmatoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. După ce prietenul meu de un an s-a despărțit de mine, abia puteam să vorbesc fără să plâng. Mă simțeam orbit și nu știam ce să fac. Nu știam dacă aș putea să-l recuperez și anxietatea era insuportabilă. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că l-am iubit atât de mult. Așa că am luat legătura cu această minusculă vrăjitoare. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra lui și la doar 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. Dr. Ilekhojie l-a eliberat să știe cât de mult îl iubesc și îl doresc. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această mare casă de vrăjire oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la gethelp05@gmail.com sau sunați-l / WhatsApp: +2348147400259 "Sunt atât de recunoscător și pot spune asta dacă aveți am fost despărțit și vreau să o recuperez pe acea persoană, dr. Ilekhojie este cel mai bun! Nu voi uita niciodată cât m-a ajutat

    RăspundețiȘtergere
  3. Din abundența inimii, gura vorbește. Sunt Lorene Guan din NY, SUA. Sotia mea a divortat in anul 2017 si m-am intors la sotul ei EX. M-am simțit inima frântă și slabă, pentru că nu știam cum să o recuper. Am făcut tot ce am putut face pentru a o readuce prin prietenii mei apropiați și membrii familiei, dar nimic nu a funcționat. Așa că, în locul meu de muncă, am încercat să caut ajutor online despre cum pot să-i iau înapoi și am găsit diverse mărturie despre cum un bărbat pe nume Dr. Ilekhojie a fost credincios și de ajutor cu vraja sa. Oricine are probleme de relație similare trebuie să-l contacteze pe gethelp05@gmail.com sau să sune la +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

  5. Scriu acest articol pentru a spune lumii despre modul în care Dr. Ilekhojie mi-a readus fostul iubit. Acesta este motivul pentru care mi-am propus să mulțumesc acestui mare jucător de vrăji numit Dr. Ilekhojie, deoarece prin ajutorul său viața mea a devenit mai plină de dragoste și sunt bucuros să spun că fostul meu iubit care a fost separat de mine pentru trecut 3 ani m-am întors pledând pentru acceptarea mea, acesta a fost un eveniment șocant, deoarece înainte de a-l contacta pe Dr.Ilekhojie eram cel care îl imploram pe Ex-iubitul meu să revină la mine, dar prin asistența Dr.Ilekhojie am relația mea restaurat. De asemenea, puteți avea o relație mai bună doar dacă contactați: (gethelp05@gmail.com) numărul său de Whatsapp (+2348147400259)

    RăspundețiȘtergere
  6. Numele meu este Emily, soțul meu și cu mine suntem căsătoriți de aproximativ 8 ani acum. Am fost căsătoriți fericiți cu doi copii, un băiat și o fată. Acum 3 luni, am început să observ un comportament ciudat de la el și câteva săptămâni mai târziu am aflat că soțul meu vede pe cineva. A început să vină acasă târziu de la serviciu, ca înainte, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă de câteva zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără niciun rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor pentru a-l face să revină la normal. În timp ce navigau pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr. Ogala poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat în legătură cu problema mea și el a făcut o vrajă pentru mine. Două zile mai târziu, soțul meu îl va schimba, îmi va spune foarte bine că eu și copiii îi spun că ne iubește atât de mult, încât și-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea locuim din nou fericiți împreună .. Toate mulțumiri dr. Ogala. Dacă aveți nevoie de un aparat care poate arunca o vraja care funcționează cu adevărat, vă sugerez să îl contactați. Nu te va dezamăgi. Acesta este e-mailul său: e-mail: drogalad02@gmail.com și, de asemenea, WhatsApp +2347049668119 ....

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc dr. Ogala pentru vrăjile tale autentice. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a intra în contact cu dr. Ogala, am încercat toate mijloacele posibile pentru a-mi face relațiile să funcționeze pentru ca soția mea să se întoarcă, dar de fapt am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soția mea se dezvoltase multă ură pentru mine .. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fosta mea soție și copii. Dar când am citit recenzii bune despre munca doctorului Ogala, am decis să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile așa cum mi-a garantat în 28 de ore și exact atunci ne-a sunat soția mea .. Suntem mai mulțumiți acum ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. Mulțumesc dr. Dr. Dr. Ogala pentru ajutor. Dacă aveți nevoie de ajutor în căsătoria dvs. de relație ruptă, contactați-l E-mail: drogalad02@gmail.com Sunați / WhatsApp: +2347049668119 contactați-l pe Dr Great chiar acum pentru ajutor urgent

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt atât de recunoscător Dr. Dawn acuna, că a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus înapoi pe fostul meu iubit în 48 de ore, totul datorită ei, dacă aveți vreo situație de genul.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală. Si altii,
    Contactați-o, este persoana potrivită pentru a rezolva această problemă.
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere