18-Pagina Despre Tine-Despre Blog

4 comentarii Comenteaza
Pin It now!

La fel ca si Pagina de ContactPagina Despre Tine, Despre Blog este un "must have" ,la care nu trebuie sa renuntati.Aceasta o sa fie cea mai vizitata pagina a blogului pentru ca oamenii sunt curiosi sa va cunoasca,sa va afle povestea...deci trebuie sa aveti grija cum faceti aceasta pagina!
Urmariti videoclipul pentru mai multe imagini :)
Pagina Despre Tine-Despre Blog

Urmati pasii de mai jos ,fiti creativi si sinceri :)

1.Intrati in Panoul de Control al Blogului,apasati pe Pagini si pe Pagina Noua

2.Alegeti un titlu pentru pagina,de preferat altceva in afara de "about" sau "despre" ,exista prea multe pagini cu acest nume

3.Incepeti sa creati pagina asa:
*Fiti prietenosi si puneti ca subtitlu un mesaj de bun venit de ex: "Bine ati venit pe acest blog"

*Prima sectiune trebuie sa contina o scurta descriere a blogului vostru ,

*A doua sectiune ar trebui sa inceapa cu o poza personala si povestea voastra pe scurt

*In a treia sectiune ar trebui sa intrati in detalii si sa spuneti de ce ati creat blogul,daca mai aveti si alte bloguri puneti linkurile catre ele,

*In a patra sectiune ar trebui sa puneti un mesaj de multumire si sa faceti invitatii de abonare catre retelele sociale pe care le folositi si bineinteles abonarea prin email (pe care ar trebui sa o aveti disponibila) si comentariile!

4.Daca ati terminat de scris ,uitati-va in partea stanga si scrieti o Descriere pentru cautare si la Optiuni  Permiteti comentariile .

5.Acum Salvati,puteti sa Previzualizati pagina si Publicati!

6.In Panoul de Control al blogului puteti oricand sa editati aceasta pagina si sa o imbunatatiti!Apasati pe Vizualizati ca sa vedeti pagina online!Daca aveti un meniu in sablonul blogului vostru adaugati linkul paginii !Daca nu aveti un meniu personalizat,intrati in Panoul de Control si apasati pe Aspect si cautati gadgetul Pagini (normal l-ati adaugat cand ati facut Pagina de Contact) si apasati pe Editati.Bifati casuta paginii "despre tine" ,rearanjati daca este nevoie si Salvati!

Acum pagina apare si pe blog dar ar fi bine sa si distribuiti cu prietenii noua pagina ca aceasta sa devina cunoscuta! Sper ca v-am fost de ajutor si cu acest tutorial si nu uitati va astept la comentarii!

4 comentarii:

  1. Când l-am gasit pe dr. Ogume, care locuie?te în Turcia, am avut nevoie disperata de a-mi readuce fostul iubit. M-a lasat pentru o alta femeie. S-a întâmplat atât de repede ?i nu am avut niciun cuvânt de spus în situa?ie. Doar m-a aruncat dupa 3 ani fara nicio explica?ie. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul sau ?i mi-a spus ce trebuie sa fac înainte sa ma ajute ?i am facut ceea ce mi-a spus, dupa ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vraja de dragoste care sa ne ajute sa ne întoarcem împreuna. La scurt timp dupa ce ?i-a facut vraja, prietenul meu a început sa-mi trimita mesaje din nou ?i m-a sim?it oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus ca eu sunt cea mai importanta persoana din via?a lui ?i ?tie asta acum. Ne-am mutat împreuna ?i el a fost mai deschis pentru mine decât înainte ?i a început sa petreaca mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios ?i mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com sau WhatsApp +447459511615 îl pute?i contacta pentru oricare dintre urmatoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc dr. Ogala pentru vrăjile tale autentice. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a intra în contact cu dr. Ogala, am încercat toate mijloacele posibile pentru a-mi face relațiile să funcționeze pentru ca soția mea să se întoarcă, dar de fapt am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soția mea se dezvoltase multă ură pentru mine .. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fosta mea soție și copii. Dar când am citit recenzii bune despre munca doctorului Ogala, am decis să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile așa cum mi-a garantat în 28 de ore și exact atunci ne-a sunat soția mea .. Suntem mai mulțumiți acum ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. Mulțumesc dr. Dr. Dr. Ogala pentru ajutor. Dacă aveți nevoie de ajutor în căsătoria dvs. de relație ruptă, contactați-l E-mail: drogalad02@gmail.com Sunați / WhatsApp: +2347049668119 contactați-l pe Dr Great chiar acum pentru ajutor urgent

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atât de recunoscător Dr. Dawn acuna, că a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus înapoi pe fostul meu iubit în 48 de ore, totul datorită ei, dacă aveți vreo situație de genul.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală. Si altii,
    Contactați-o, este persoana potrivită pentru a rezolva această problemă.
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  4. Numele meu este Elfrida. Când bărbatul meu m-a părăsit, am fost șocată și zdrobită și nu m-am putut stăpâni timp de multe luni. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez, dar fără rezultat. Am plecat în alt oraș în speranța că voi putea s-o iau de la capăt. Am întâlnit un alt bărbat cu care am încercat din răsputeri să fiu, dar nu a ieșit pentru că nu l-am putut iubi. Știam că încă iubesc și vreau ca bărbatul meu să se întoarcă la mine. Așa că am început să caut ajutor și apoi am găsit MAGIA ALBĂ, din diferitele opinii despre care citisem. Am stat de vorbă și l-am făcut să înțeleagă tot ce trebuia să știu, am crezut în el și am urmat procedurile. El a lucrat pentru mine și a restabilit dragostea și legătura dintre mine și bărbatul meu și, imediat după 48 de ore, așa cum a promis, omul meu mă căuta și am început să vorbim și a venit să mă vadă unde sunt și am făcut lucruri. sus și am devenit din nou fericiți împreună. WHITE MAGIC este de încredere și vă poate ajuta dacă îl contactați pentru orice. Doar trimite-i un SMS prin e-mail: findritualforlife@gmail.com
    Sau WhatsApp: +2349046229159
    +3550685677099

    RăspundețiȘtergere